11 april 2010

Då var det dags

Min sista dag på mammaledigheten är gjord och imorgon är första dagen på jobbet. Känner mig redo för denna förändring nu, jag längtar faktiskt efter att få lite nya rutiner och komma ut ur hemmet lite mer.
Alla mina orostankar kring att få en ny brukare har lagt sig. Förra veckan träffade jag kvinnan jag ska vara hos och det känndes så rätt, tror att det är en arbetsplats som klippt och skuren för mig. Dessutom jobbar en av mina kära gamla kollegor från förra stället där, kul! Det känns tryggt att ha henne där som känner mig väl och som jag trivs oerhört bra med. Nya chefen hade jag en träff med i fredags och då släppte den sista orosstenen från mitt bröst. Det var en härlig och sympatisk kvinna som ingav förtroende. Skönt!

Tänk så bra allt har ordnat sig. Sannerligen ett stort bönesvar! Tack Jesus!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Hur går det?
    och vilken arbetskamrat är det. en annan arbetskamrat är lite nyfiken av sig=)

    SvaraRadera