28 april 2010

Bus och lek i Vindeln

I förra veckan var jag och mamma och pappa hos min farmor och farfar. Det är nog det bästa som finns för det finns så många spännande saker som man får leka med där. Men framför allt - min farmor och farfar är bäst i heeela världen!


Vi var ute en lång stund, trots att alla klagade på vädret och kylan. Fånigt! Ta på er mer kläder säger jag!


Jag rastade vovven, eller så var det han som rastade mig? Hårfin skillnad... =)


Fast snart nog tog jag kommandot och grälade på honom när han inte gick dit jag ville.


En annan sak som är kalas med att vara hos farmor och farfar är GUNGAN!


Det är helt omöjligt att få nog av kittlet i magen


Men det får inte bli för mycket fart..



Tack och hej för den här gången! /Maja

Ps. Imorgon ska jag till mitt dagis och hälsa på för första gången!!

2 kommentarer:

  1. Den där gungan tycker vi allt att vi känner igen ;)
    Stort lycka till på dagis i morgon, det kommer gå kalasbra tror vi!

    Kramar från oss!

    Ps. Sara, lunch eller fika snart kanske då?!

    SvaraRadera
  2. Ja tack snälla ni för den! Frågar ni mig så var det den bästa doppresenten ;)

    Mamma hälsar att hon hemskt gärna lunchar eller fikar nån dag. Nu är det ju valborg till helgen och då ska vi iväg på galej, men efter det tycker jag vi bokar in en dejt!

    Kram Maja

    SvaraRadera