19 juni 2012

Dagens överraskning

Blev spontanfriad(!) till idag när jag var ute med hunden i eftermiddags. Några pojkar i tioårsåldern gick fram till mig, varpå den ena sa

"I love you! Vill du gifta dig med mig?"

Jag blev lite tagen på sängen först - men behövde inte särskilt lång betänketid för att utbrista

"JAVISST!"

till ett sådant bedårande frieri. Pojken var ju söt som socker, och modig dessutom! :-)
Uppstod viss oro och nervositet i gruppen dock efter mitt svar. Fick nästan känslan av att de inte fick det svar de ville ha..?

"Mummel, eeh, jaha..va bra.. Hejdå!"

Sen pep de iväg fort som blixten. Snopet. Blev ingenting med min nya fästman. Nåja, de gjorde min dag hur som helst!! Fler gulligafriandesnarttonnårspojkar till folket!! :-D Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar