23 juni 2012

Att ta tillvara på sommarvädret

Det gäller att passa på och njuta av värmen, den törs vi inte ta för given. Därför har vi spenderat hela dagen utomhus. Vi har lekparkat, cyklat, varit på 4H gården på Nydala och badat i poolen. Det var främst Maja som badade i poolen visserligen, men när allt var klart var vi ungefär lika blöta ändå. Flickan är duktig på att skvätta... :-)
















































Sommar. ÅH vad jag har längtat till sommar! Hoppas hoppas vi får behålla vår nyvunna värme. Hoppas. Fast de har visst lovat regn redan imorgon.

Ska det fortsätta så kan jag lika gärna hoppa över att semesterlata mig och åka till biblioteket och jobba istället. Ingen större förlust i det i och för sig. Jag har ju ett alldeles för bra jobb! :-) Det börjar redan krypa i kroppen av abstinens av vetskapen om att jag inte "får" gå till jobbet på måndag. Nåja, innan veckan är slut lär jag ju ha varit där ett par gånger ändå - semester eller inte! :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar