4 februari 2012

Danssjuk flicka

Man är inte sjukare än man gör sig? För visst skulle ni syssla med en liknande aktivitet vid dryga 39 graders feber?? Inte det? Nää, inte jag heller... =)

Maja rockade lös ett par dagar innan hon lades in på sjukhuset, jag höll nästan på att glömma bort att jag tagit bilderna. Hemska saker! För sånt här charmigt bara MÅSTE man dela med sig av ju!

Då så. Sätt er tillrätta och gör er redo för:

Majan - Dansoraklet!







Liiite högre volym tål nog grannarna...

..så där ja!

Då går det att dansa loss lite till.

Yeaah!!


När du fått upp pulsen och behöver andhämtning,

lägg en pärlplatta eller två!

Men - Don´t do this at home, kids! För med facit i hand kan jag inte rekomendera att rocka loss i en spontandans då det kan resultera i sjukhusvistelse i nästan en vecka.
På tal om dito så har jag nog visst glömt bort att säga att vi blivit utskrivna från sjukhuset. Jag fick rätt i mitt antagande från förra inlägget att beväpnade med mycket mat och ännu mera vätska så skulle de tordas släppa hem oss på riktigt. Med hälsan blir det låååångsamt bättre för henne. Men hon fortsätter i alla fall att äta helt okej och dricker bra så det ingen fara på taket längre. Gött! =)

1 kommentar:

  1. Skönt att ni är hemma, det är bra att det finns hjälp att få, men sjukhus är aldrig riktigt roligt att vistas på. Stackars lilla dansdrottningen! Skulle velat sett de där movesen live! Stor kram till er.
    /C

    SvaraRadera