19 februari 2012

Bästa dagen

Länge har vi vetat att vi skulle få besök. Jag och Maja har pratat om dem nästan varje dag och längtat, längtat och längtat. Men i torsdags var vår väntan över för då kom de - världens bästa LUNDMANS. Hurra!

Lite extra hade vi längtat efter den här nya lilla guldklimpen.

Fast å andra sidan går det inte gradera vem i familjen jag längtat mest efter,

jag älskar ju er så mycket allihop!

Stackars Bessie är sjuk och blir ordinerad en spruta och vila.



Någon startsträcka att återliva vänskapsbanden behövdes för att Maja och Tuvan skulle finna varann. En härlig syn att se dem leka och ha roligt ihop. Här leks det kurragömma för glatta livet.



Var kan hon vara?

Hittad!

"Nu är det min tur!"

Men VAR är hon??

Under nästa bord.

Om jag inte ser dem så ser inte de mig? =)

Spännande att leta.

Här är jag!!

Äppelpaus.

Inte lätt att få till en bra gruppbild, haha! Jag bjuder på den. =)


Får man kidnappa små barn? Om man lovar att ta väl hand om dem? ;)

Saft smakar bäst i sugrör.

Tuvan lär Maja hur man leker affär i iPaden. Poppis!

Älskade, älskade vänner. Vilken dag det blev! Jag kan helt enkelt inte beskriva med ord hur fina ni är och vad er närvaro i våra liv betyder. Välkomna åter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar