17 februari 2008

Long time no see

Antar att det är dax för en uppdatering igen. Det har varit lite fullt upp och ont om ork det sista, därmed har bloggen blivit sat åt sidan.
Har varit på en långpromenad med Anette och Caper på förmiddagen, det är ljuvligt väder idag, vi gick på isen och njöt av den värmande solen. Det är inte utan att man får vårkänslor...
Viss är våra pojkar snygga?? Bara lite synd att jag inte är någon fotograf och att min lilla kamera är lite kass, skulle behöva justera ljuset lite i photoshop, men det orkar jag inte pyssla med idag.
Blev lite stressigt hem efter promenaden och slänga snygga kläder som man ser ut som folk, snabb städa och slänga ihop en kaka, för Linda och hennes nya karl Peter skulle komma hit. Stackarn, han har det inte lätt att komma hit på inspektion, haha! Men han fick mycket väl godkännt! Det verkar vara en jätte go kille och det riktigt lyser om Linda, kul!
Igår hade vi kördag, vi hade besök av Marie Pettersson, Harmony Heights dirigent.(http://www.harmonyheights.se) hon var hör för att utbilda våran kör i att komma vidare i vårt mål i att börja tävla. Trots att det blev en låång och slitsam dag var det helt UNDERBART roligt!! Vi lärde oss otroligt mycket och tog många steg framåt. Dessutom fick jag beröm för min röst, hon berömde mig inför hela kören! Kände hur jag växte minst 10 cm och blev alldeles röd i ansiktet av genans. =) Och hon gick i spinn över hur duktiga hela kören blivit, berömde oss tills vi blev rent kaxig! Nyttigt att få bnåde positiv och negativ kritik. Längtar tills på tisdag då vi ska fortsätta där Marie slutade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar