15 januari 2008

Några trötta rader

Inte vet jag varför jag fick för mig att skriva några rader just nu, för klockan är sen och jag ska upp och jobba imorgon. Känns rätt drygt om jag ska vara ärlig, mest för att jag inte slutar förän kl 09.00 på torsdag *pust* Fast det är väl som det brukar, det känns som tyngst så här innan men när man väl är på jobbet flyger tiden iväg och så hux flux är man hemma igen =)

Har varit på körövning idag, som brukligt är på tisdagar. Har satt igång med en ny reportoar nu, kalas fina låtar! Musikkommittén är såå duktiga på att hitta roliga låtar till oss. Och nya medlemmar har vi fått med, alltid lika kul med lite nya och fräscha snöflinge-systrar! :D
Kan undra vad jag skulle ta mig till utan kören ibalnd, att inte ha övningen varje vecka att se fram emot. Så många fina vänner jag har där! Sänder en tacksam tanke till Kerstin som "lurade" med mig!! Synd bara att hon inte är kvar...svikare att bara flytta till Göteborg så där! =)


Har en del huvudbry just nu... tankar som far omkring och som inte hittar hem... Inte nödvändigtvis negativt i och för sig, men det är störande i vilket fall. Vill VETA!
Kryptisk? Javisst, men om nu jag ska ha huvudbry är det väl inte mer än rättvist att jag ger mina kära läsare lite med ;) Men får väl använda mitt favorit uttryck "det löser sig", för det mesta har ju verkligen en förmåga att göra det, även om man inte kan tro det när man är mitt uppe i det.

Det här duger inte, måste få tummen ur nu och ta mig till sängen så jag orkar jobba mina 23 timmar imorgon...

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar