27 januari 2008

Lyckliga gatan

Föregående helg bler mycket lyckad, Lisa kunde tyvärr inte komma för hennes dotter var sjuk så det blev till en början bara jag och Linda. Fast jisses så kul vi hade ändå!! Måånga ämnen som hann stötas och blötas, hehe. Sen lite senare kom Anna och Johan som två virvelvindar =) Vart så sent att jag invigde Lindas nya soffa som sovplats, tror inte jag sovit så gott någon gång så den fick klart godkännt ;)
Den här helgen var inte fullt lika innehållsrik eftersom jag har jobbat. Men det har varit rätt trevligt det med eftersom jag har fått jobba med mina favvisar på jobbet.

Jag går runt och är så glad hela tiden (nästan iaf) det händer så mycket bra saker just nu, både med mig och med nära och kära. Det är så spännande när man står inför något nytt, nervkittlande och lite gruvsamt, men roligt! *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar