11 december 2007

Julshopping

Recensionen om vår julshow var med i måndagens tidning, var lite nervös över att recensenten inte skulle gilla oss, men det hade jag inte behövt för det var en jätte fin recension! Kolla själva:
http://www.folkbladet.nu/2007/12/10/med-flakt-av-en-klassisk-amerikansk-jul/
Jag har haft så fullt upp att det blir inga bilder idag heller, men till helgen är jag ledig så då ska jag se till att få tid och ork att dela med mig av några av bilderna från showen.

Har varit och julshoppat med Camilla och Elias idag så nu är jag HELT klar med alla klappar. Känns väldigt skönt att slippa fundera nåt mer på det =) Sen så har min och Andreas julklapp kommit från Mio, det är bara att hämta soffan när det passar oss! Guuud så jag längtar!! Kommer bli ett helt nytt vardagsrum. =)

Jag är glad, såå GLAD!! Hihi! =)

4 kommentarer:

  1. GÖTT med NY soffa =) Hoppas du lägger ut nå foto på den också... Jag ska snaaart fota vår lägenhet o visa upp den på bloggen, men med betoningen på snart så kommer det nog att dröja tills nästa år eller nått!
    Kramar // Magda.

    SvaraRadera
  2. Klart jag ska fota och lägga ut här! Men vi har inte hämtat den än, ska försöka hinna med det idag, men stackars Andreas har myycket i skolan nu så vi får väl se... Men du ska bara veta hur mycket jag längtar!! =D

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jaa, varför blir jag inte förvånad att även du får "äran" att springa på Lukas.. Han är pastors son från Holmsund och hans farbror bor nere i Korsberga. Så vad tyckte du om Lukas då?! Ganska pratglad va ;) Nu är det dags för frukost, sen en sväng ner till tvättstugan.. Kramar!

    SvaraRadera
  4. Hehe, jo pratglad är nog rätta ordet. Verkar ju vara väldigt snäll o så men rätt speciell... Jaja, en bra chaffis är han iaf =)

    SvaraRadera