3 december 2007

Förbättring

Tänkte komplettera gårdagens inlägg med lite bilder jag tog när Andreas skjutsade mig till jobbet på morgonen.

Felix var fundersam över vart all snön kom ifrån.




Det var inte alldeles enkelt att ta sig fram när man har så korta ben! Husse berättade att Felix ville bara gå ett par hundra meter som morgonpromenad, sen var han less på att behöva plöja sig igenom snön!

Snöade MYCKET!! Tur jag hade en snäll sambo som sa att han kunde skjutsa mig, bara synd att jag var så dum att jag inte bad om skjuts även på eftermiddagen...

Tänk er att sitta på moppen i det här vädret!!
För övrigt så är min handled klart bättre nu, fortfarande öm men jag har tagit av mig stödlindan nu. Tummen har fått sig en blånagen och är öm den med. Men jag har ju helt sanslöst duktiga arbetskamrater. Han som jobbade vaken natten är utbildad sjukgymnast så han kände, klämde och drog i handen för att kolla att allt var ok, och det var det. Så jag kunde sova lugnt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar