22 september 2007

Sent om sider..

..så kommer det en uppdatering!
Det är en lördag i förkylningens tecken, hostar, snörvlar och har ont i halsen, Men är vid gott mod ändå. Livet snurrar på som vanligt och jag mår så bra man kan göra =)
Veeet att jag har varit usel på att uppdatera bloggen det senaste, blev nog lite less ett tag, tyckte inte jag hade så mycket att säga, men ska försöka bättre mig. Dessutom har det varit lite fullt upp det senaste med mycket jobb och så har ju kören satt igång igen och då blir det ju genast en hel del mer att göra. Men jag gör det med glädje, älskar mina snowflake systrar! Har haft nyintag nu med så på tisdag är våra nya stjärnor med för första gången.
Snart blir det färd ner på stan för att hämta ut lite kort som ska blir 60 års pressent till A (han jag jobbar hos) Han har ju nyss blivit FARFAR så alla assistenter har skramlat lite pengar och framkallat kort på det lilla underverket och så ska vi rama in det.
I övrigt har det väl inte hänt så mycket, joo förresten. Camilla var ju här för ett tag sedan med sitt lilla underverk! =) Han är så go lilla Elias och Felix som inte har velat vara nära småbarn tidigare, nästan varit lite rädd för dem blev helfrälst i Elias. Var upp i honom hela tiden! Nästan lite väl mycket, måste lära honom att vara lite försiktigare. Tur att Elias är van vid hundar sedan tidigare.


Jisses så bebissjuk man kan bli av att umgås med så goa småttingar... *suckar* Jaja, min tur den kommer!
Nej, det här drog ut på tiden, måste hoppa in i duschen och fara ner på stan nu.

2 kommentarer:

  1. Jo men du vännen....
    Sorry att behöva skriva det, MEN det var faktiskt på tiden att du uppdaterade den här sidan ;-)
    Många kramar från Skåneland...
    //M.

    SvaraRadera
  2. *ler* Jo jag vet, började nästan få lite dåligt samvete ;) Man lovar bot och bättring!

    SvaraRadera