22 september 2007

Myskväll

Bara för att jag har varit så dålig på att uppdatera här kanske det är på sin plats att skriva två inlägg på samma dag? ;)
Har en myskväll ikväll, har grillat entrico (så stavas det väl ändå inte??) och så har jag gjort en rotfrukts gratäng och en flaska vin på det. Sämre kan man ha det! Just nu står Andreas i duschen, han gör sig lite fin för att senare när jag har gått och lagt mig fara på jobbfest. Själv kan jag inte följa med för jag börjar jobba kl 8 imorgon. Känns lite drygt, men vad göra?
Snart ska vi sätta igång senaste Beckfilmen som vi helt lagligt (??) laddat hem från nätet.
Efter morgondagens arbetspass blir det en promenad med Linda, vi har slarvat med våra träningspass det sista. Vi som var så duktig med våra promenader och turer till IKSU. Eller rättare sagt så har det varit jag som har varit dålig på att följa med henne... Men jag har ju börjat mitt nya sundare liv nu så nu tar vi tag i det igen! =)
Nej, nu får jag inte sitta här längre för min bättre hälft, film tajm!

Natti natti

2 kommentarer:

  1. Här kommer ett litet men så himla mycke värt TACK, för det fina kortet till oss =)
    Så glada vi blev =)
    KRAMAR // M & P

    SvaraRadera
  2. Så lite så, kul att ni blev glada!!
    Sköt om er. Kramar!

    SvaraRadera