13 augusti 2012

Spontanitet när den är som bäst

Andreas: Det finns billiga biljetter till Stockolm här...
Jag: Jasså?
Andreas: Ska vi åka?
Jag: Varför inte?!
Andreas: Dåså, då bokar jag nu.

Tjopp så var det gjort och nu åker vi imorgon. Maja och Felix får leva loppan hos farmor och farfar.

Förra gången vi var i Stockholm bodde vi så här.

Och njöt av den här utsikten från vårt hotellrum.

En utsikt som bara blev ännu mer vacker på kvällen.

Vi trotsade våra rädslor och tog en tripp upp på globen.

Inte var jag så kaxig i början...

Men en HÄFTIG upplevelse var det!

Läckert att kunna se hela stan.



Vi åt lyxkrubb på Gondolen.

Jag räckte ut tungan åt en orm.

Och kom över min spindelfobi!

Undrar vad vi har att vänta den här gången... :-) Fast sitter jag här vid datorn kommer det inte bli några upplevelser i över huvud taget för än har jag inte packat en enda pinal, till vare sig oss eller Maja. Ut i förrådet och hämta väskan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar