5 augusti 2012

Dags för semesterbilder

Det finns både för och nackdelar med att få med sig en massa fina semesterbilder med sig hem. Det blir ett fasligt jobb att gå igenom alla! I synnerhet jag som knäpper så förtvivlat mång bilder jämt... :) Tänkte i alla fall börja ta tag i de efterlängtade bildinläggen från vår härliga södertripp.

Majan var det full fart på när vi var på utflykt. 


Kan med tämligen stor säkerhet säga att pekandes och spanandet av mamma och morfar har någonting med fåglar att göra. ;-)


Mostermys vid åkanten.




Maja bjöd gammelmormor på glass.


Och mamma bjöd på den ena läckerheten efter den andra. Som vanligt med andra ord!


Det var så fantastiskt roligt att vi lyckades tajma in när gammelmormor och gammelmorfar var i stan. Vi njöt av tiden vi fick tillsammans och Maja var salig över all uppmärksamhet och kärlek.


Kramkalas med gammelmormor.

Det slår mig varje gång jag träffar min familj och släkt - vilken himmelsk nåd att jag har en sådan fantastisk familj. Att vi alla får vara omslutna i så mycket kärlek och omsorg. Jag är så lycklig över att Maja får växa upp mitt i allt det här. Det är visserligen långt till min familj, men relationerna hålls i allra högsta grad levande. Tänk, tänk om det bara varit lite närmare bara... Tack och lov att vi inte har lika långt till Majas farmor och farfar i alla fall! :-)

Så där ja, det var del 1. Fler bilder och inlägg blir det - när andan faller på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar