1 augusti 2012

Det bästa födelsedagspresenten

Trettiotvå år. Himmel och pannkaka, jag håller ju på att bli gammal!

Vi har bestämt att vi skulle vänta med att fira mig till i helgen efter som Felix skulle till hjärtspeciallisten i Vännäs i morse och själv jobbar jag kväll. Men jag har en suverän födelsedag - trots uppskjutet firande.

Andreas ringde nämligen alldeles nyss med fantastiska nyheter om Felix. Han kommer behöva stå på mediciner resten av livet och gå på återkontroll med ultraljud en gång per år. Men för övrigt kan han leva helt som vanligt, och kan gott och väl leva ett fullångt liv. Han är inte alls så skör som vi först fick besked om, nu kör vi på med våra långpromenader igen!

Jag är SÅ lättad och lycklig. Nu behöver jag inga presenter, jag har precis fått det bästa av allt!

/Födelsedagsbarnet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar