16 maj 2012

Jag är ledig

i fem dagar! Vad ska jag göra med all tiden? Kan man inte få gå till jobbet ändå, bara för att man vill? Abstinens??!

Har dessutom fått ett fotouppdrag på just jobbet, så jag kan ju knappt vänta tills jag jobbar igen. Då åker kameran med och sen ska det testas ljus, inställningar, miljöer, vinklar och inte minst, vilken glugg som gör sig snyggast.

Tar nog det här "uppdraget" på alldeles för stort allvar, det är ju inget märkvärdigt alls. Men det är så KUL att jag knappt kan sova. Sitter och lusläser Scott Kellby för att få tips och trix, en del känns väldigt bra, men känner mig ändå sisådär nöjd med honom i just det här läget. (Hoppas han levererar bättre i de andra kapitlen jag inte läst än.) Det får nog bli en tripp på den stora www för mer matnyttigt. Så kul med en liten nytändning i intresset!! Jag ÄLSKAR ju foto, men är en slowstarter och får sällan tummen ur. Och får jag tummen ur blir jag så självkritisk att bilderna inte duger. Behöver bestämt jobba lite på det där!


Så här kul ska det bli!


Och mera sånt här - kvalitetstid med Maja och kameran. ;) Fast med den RIKTIGA kameran förstås, inte fjomplinsen i mobilen. :D

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar