24 mars 2012

Det brutala i att vakna av att Maja buffar på mig och frågar om jag vill åka och titta på SPINDLARNA?!

Effektivt om man snabbt vill få sin mamma klarvaken.


Men tydligen ville jag det!

Japp, det är MIN hand i mitten. Jag blev så glad när jag såg att de (Tropikhuset i Holmsund) hade en chilensk fågelspindel. Det var just en sådan som hjälpte mig bota min spindelfobi i höstas. (Kolla in det här.) Det var ett sådant kärt återseende att jag inte kunde låta bli att fråga om jag inte kunde få bekanta mig lite närmare med den? Haha, snacka om nya tider!!

Lilla Kiwi var så snäll och jag höll i henne flera gånger och lät henne klättra uppför armen. Det var till och med mindre läskigt än när jag och Maja höll i ormen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar