12 juli 2011

Semestern

Livet blir inte bättre än så här. Vi är på semester i södern hos mamma och pappa.


Deras lilla pittoreska torp är vårt hem och fristad. Det är himmelriket på jorden och jag vet inte om jag nånsin vill åka hem igen. Skulle nästan kunna tänka mig att flytta ut hit - trots att det inte finns indraget vatten i stugan och bara har torrdass. Och trots att torpet är väldigt gammalt och har springor, skrymslen och vrår som hyser div fjärilar, spindlar, malar, harskrankar och andra onda varelser. TROTS detta älskar jag mitt Barken över allt annat!

De som känner mig vet att det är värt att lyfta på ögonbryna för. ;)


Soligt och härligt är det,



och så här glad är man när man är på väg ut till Barken.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar