19 juli 2011

Lite nytt

Vad tycks om min nya profilbild?? Jag och Kicki var ute igår och jag extraknäckade som fotomodell. Jag är väldans tacksam att jag var med en strålande fotograf för jag är då RAKT ingen naturbegovning när det gäller att posa. Jag är avslappnadheten själv - fram tills kameran åker fram - då blir jag stel som en pinne och får ett skräckslaget uttryck i ansiktet. Fast tack vare fina Kicki fick vi till några härliga kort till slut.

Jag ska stolt visa upp dem här, men just nu sliter jag mitt hår för att jag var klantig nog att börja göra lite ändrigar i blogdesignen när jag skulle byta profilbilden och nu får jag inte tillbaka den som den var innan. Kanske det blir en ansiktslyftning på hela bloggen. Men inte just nu. Jag har tappat humöret på både mig själv och datorn som inte vill sammarbeta! *morr*

Nån vacker dag ska jag försöka lära mig förstå datorer, på riktigt! Kanske gå en kurs...? Det är inte bra för hjärtat att bli så rasande varje gång datorn krånglar, och dessvärre kan jag inte skulla på den eländes burken för den krånglar minsann ALDRIG när Andreas sitter vid den. DISKRIMENERING!!!

1 kommentar:

  1. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med designen, jag har aldrig lärt mig HTML tyvärr. :( Det funkar ju dock som det är nu, i alla fall i min läsare.

    SvaraRadera