20 juli 2010

Lulle lån

Som tidigare nämnt har vi haft ynnesten att rå om Julian och det var helt fantastiskt roligt. Älskade lilla barn, åh vad vi tycker om dig! Tänkte visa er lite av allt mys vi hittade på under dagen.




En stunds lek hemma innan vi begav oss ut till lekparken.


En kalasbra idé tyckte Julian.


Letar blommor.


Här får du.





Duu, Julian...


jag tycker om dig!


Efter en sån kärleksförklaring kan man behöva dra sig undan och fundera ett slag. Lämpligtvis fanns det en fin gräsklippare att vila ögonen på undertiden.


Fikatajm.


Den här var inte så dum,


men de där små bruna bollarna var ännu godare!


Mera kakaaa!



Eftersom vår plan att behålla honom för gott inte fick godkännt från högsta ort (modern och fadern var mycket tydliga på den punkten..) hoppas jag att vi snart får låna Lulle snart igen! Ni övriga i familjen är välkomna ni oxå i och för sig... =)

3 kommentarer:

  1. Åh, så roligt att få en glimt av er dag! Julian och Milly har suttit som klistrade vid filmen. Och Milly gnäller nu non-stop: Jag vill också åka till Sara och Maja, Mammaaaaa, kan vi åka, snälla mamma, NUUU! Så bered er på fler besök ;) Tack igen för hjälpen med barnvakt! Nu är du snart redo för tre...

    ;) Kram E

    SvaraRadera
  2. Men kom hit då vetja! :) De goda små runda kakorna är slut, men kommer ni hit lovar jag att baka nya! Kanske kan baka dem tillsammans till och med?

    Jag ignorerar den sista meningen, förstår inte alls vad du menar!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar film, och helfina kort! Det här inlägget gjorde vår morgon! =) Riktigt sköna lirare de där två..
    /vibergs

    SvaraRadera